Ik heb medische bijstand nodig

Neem contact op met onze klantendienst op het nummer dat je terugvindt op je reisvoucher (lokaal tarief) om een verzoek in te dienen. Ons team zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om je op de hoogte te houden.

●      We zullen de volgende informatie vragen:

- De naam van de betrokken passagier

- Zijn/haar aandoening

- Zijn/haar niveau van onafhankelijkheid (kan hij/zij zelf zijn/haar riem vastmaken, kan hij/zij zichzelf voeden, kan hij/zij in het vliegtuig wandelen, de trappen beklimmen, enz.).

●      Als de passagier zijn/haar eigen rolstoel heeft, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

- Type rolstoel (manueel/droge batterij/natte batterij) 

- Afmetingen (lengte/breedte/hoogte) en gewicht van de rolstoel wanneer ingeklapt.   

Houd er rekening mee dat deze service door de luchtvaartmaatschappij goedgekeurd moet worden.